Klientai

Tyrimais įrodyta, kad tvarumo principų laikymasis suteikia apčiuopiamą naudą. Klientai linkę ne tik rinktis įmones, kurios diegia tvarumo standartus, bet taip pat yra linkę už tokių verslų produktus ir paslaugas mokėti daugiau.

Įmonės, kurios aktyviai įgyvendina tvarumo strategijas, vidutiniškai turi 10 % aukštesnį reputacijos indeksą, kuris dažnai susijęs su 5–7 % didesnėmis pajamomis.

Įgyvendindamas klientams skirtas iniciatyvas verslas nepatiria jokių išlaidų

Socialinės iniciatyvos klientams skirtos paskatinti įmonės klientus skirti paramą naudojant verslo struktūrą. Įmonės klientai tampa paramos davėjai, o įmonė – pagalbos priemone pasiekiant verslo klientus.

Tai dvigubo naudingumo iniciatyvos: parama pažeidžiamoms grupėms kartu didinant klientų lojalumą.

Tvarumo socialinės iniciatyvos įtraukiant jūsų klientus:

Speciali socialinė prekės kaina

Naujos prekės įvedimas su socialine žinute

„Gelbėkit vaikus“ prekė (maišėliai, puodeliai, maisto prekės, žaislai)

Sumos suapvalinimas kasoje pirkimo metu

Kartu įgyvendinkime tvarumo iniciatyvas, kurios būtų matomos Jūsų klientams, partneriams, investuotojams

Padėsime įgyvendinti iniciatyvą su klientais bei sukursime Tvarumo ataskaitą, kurią galėsite viešinti savo ir išorinėse komunikacijos priemonėse Jūsų darbuotojams, klientams, partneriams. 

 

Socialiniai projektai

Circle K Mazamedaug
Rimi Kortelė
Idavang
Biržų duona Keksas

Pasikalbėkime